Tuesday 26 August 2014

Tips Cantik dengan Shaklee

Assalamualaikum semua.

Rasanya dah terlalu lama saya tidak menulis entri di blog kesayangan saya ni. Kekangan masa menghalang saya untuk menjengahnya namun begitu banyak perkara yang ingin dikongsikan bersama2 para pembaca semua.
 
Ok lah..disebabkan hari ini saya dah mula ada kelapangan saya ingin berkongsi sesuatu yang saya rasa semua orang akan sukakannya...terutamanya kaum hawa...tentang apa?
Kalu ada kaitan dengan kaum hawa tu sudah tentu lah tentang kecantikkan.
 
Saya percaya rata2 kaum hawa di luar sana sudah ramai yang sudah berdampingan dengan produk kesihatan dan kecantikkan Shaklee...betul x? Al-maklum le, sekarang ni kan Shaklee dah jadi satu fenomena luar biasa di Negara kita ni. Sebut je Shaklee, setiap pelusuk pastinya akan bercakap tentang kehebatan produk ni.
 
Baik lah...hari ni saya nak kongsikan sikit tips macam ne anda semua boleh mengekalkan kecantikkan dan keremajaan kulit dengan produk Shaklee ni.
 
Nak cantik ni sebenarnya bukanlah susah sangat pun...yang paling penting adalah rajin je..hihi...saya sendiri pun sama jugak. Pengguna2 Shaklee sangat beruntung tau sebab produk ni boleh digunakan untuk kecantikkan luaran dan dalaman....di makan boleh...nak buat masker pun boleh. Bila kita  dah buat sendiri ni sudah tentu la kebersihannya terjamin kan?
Ok...sekarang dah tak yah pening2 nak pikirkan cara nak cantikkan kulit tu...kat sini ada beberapa resepi masker yang boleh anda cuba sendiri. Apa tunggu lagi..jom kita bermasker!

Tips cantik dengan Shaklee


  • ESP + Yogurt + Vitamin E = Kulit yang lembut dan bebas dari jerawat
  • ESP + Yogurt = Kulit yang lembut dan tona kulit yang sekata
  • Vitamin C = Campurkan dengan air atau ESP dan ratakan keseluruh kulit muka dan kesannya kulit akan menjadi cerah dan sekata serta bebas dari jerawat.
  • Collagen Powder = campurkan dengan air dan ratakan kesluruh kulit muka dan kesannya kulit akan jadi lebih cerah berseri, anjal dan kulot bebas dari jerawat.
  • Vivix = sapu keseluruh muka dan kesannya kulit akan cerah berseri dan awet muda.

Ok ..selamat mencuba ye!

No comments:

Post a Comment