Wednesday 30 October 2013

OSTEMATRIX SHAKLEE - Sumber kalsium terbaik anda

OSTEMATRIK SHAKLEE

OSTEMATRIX SHAKLEE- Sumber kalsium terbaik anda

Assalamualaikum semua.


Terima kasih sebab sudi membaca tulisan-tulisan saya yang tak seberapanya ni. Saya pun bukannya pandai sangat dalam karangan ni..hihi..tapi boleh la sikit-sikit.

Hari ni saya nak bercerita sikit tentang Ostematrik Shaklee ni.

Seorang custemer ni pernah mendapatkan set buasir dari saya. Dia ni muda ni..agak2 dalam 20an..dia mengadu pada saya yang dia selalu sakit bila nak membuang dan ada ketulan kat duburnya..katanya dah macam-macam ubat dia ambil tapi takde perubahan apa-apa pun.
So, saya pun suggest la kat dia supaya amek set buasir. dalam set ni ada Ostematrix, Zinc Complex dan Omega Guard. Oleh kerana dia menghadapi kekangan bajet, so saya cadangkan supaya dia amek Ostematrix dan Zinc Complex je untuk permulaan.

Lepas 2 minggu dia menghubungi saya dan dengan gembiranya dia ucapkan terima kasih kat saya sebab dah perkenalkan dia dengan produk yang terbaik katanya. Untuk pengetahuan semua, semasa mula-mula nak beli dulu macam2 dia tanya kat saya, produk ni bukan tiruankan? hhihi..off course la Shaklee ni tak mengeluarkan produk tiruan.

Ok..sambung balik cerita adik ni ye..

Dia kata sekarang ni dah tak sakit lagi bila nak membuang dan perut rase ringan je..
ketulan kat duburnye pun dah semakin kecut. Lepas tu dia repeat oder lagi la...senag hati bila mendapat tahu yang custemer berpuas hati dengan produk ni.

Kenapa Ostematrix ye?

Ostematrix Shaklee ni bukan saja membekalkan Kalsium terbaik tetapi lebih daripada itu.

Di dalam satu tablet Ostematrix Shaklee mengandungi;

  • 1000 mg ( 100% DV ) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
  • 400 mg ( 100% DV ) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
  • 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium
Setiap tablet Ostematrix mengandungi formulanya yang unik, diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati yang mengandungi Kalsium, Magneium, Fosforus, Vitamin D, Zinc, Kuprum dan Boron.

Di mana kesemua nutrient ini amat diperlukan bagi memastikan kadar penyerapan yang baik.

Ostematrix Shaklee adalah pelengkap kalsium anda

Kalsium dan Vitamin D yang mencukupi sepanjang hayat merupakan sebahagian daripada diet seimbang dan mengurangkan risiko osteoporosis.


Antara faedah-faedah lain yang boleh didapati dari Ostematrix Shaklee ni ialah:
  1. Membantu membina tulang dan giigi yang kuat
  2. Membantu mengurangkan simptom-symptom senggugut seperti kembung perut, kekejangan, retensi air, keradangan dan kemurungan.
  3. Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf ( amat sesuai diambil oleh pesakit BUASIR )
  4. Membantu memulihkan kekejangan dan kebas-kebas terutama bahagian sendi
  5. Membantu meringankan stress
  6. Membantu mengurangkan masalah gastrik
  7. Merendahkan kandungan frostat bagi mereka yang mengidap buah pinggang kronik
  8. Membantu mengekalkan tekanan darah normal
Secara kesimpulannya, Ostematrix Shaklee amat sesuai diambil oleh seseorang yang mengalami masalah sembelit, BUASIR, GASTRIK, mereka yang MUDAH STRESS, ibu-ibu yang menyusu juga digalakkan mengambil nya untuk menambahkan pengeluaran susu dan sekaligus  membekalkan sumber kalsium kepada anak. Bagi ibu-ibu hamil, dan berpantang Ostematrik amat sesuai diambil untuk mengelakkan sembelit.

Bagi WANITA dan LELAKI, ostematrix boleh diambil untuk mengurangkan risiko pereputan tulang atau osteoporosis.

Macam ne? Best tak Ostematrix Shaklee ni?

Kalu anda rasa nak mencubanya jom hubungi saya sekarang. Harga? Kalu harga runcit sebotol Ostematrix ni rm61.00. Tapi kalu anda membelinya dari saya, mestilah ada diskaun..hihi..Ada juga KONSULTANSI pengambilan yang akan saya berikan kepada anda, Dan saya amat gembira bila pelanggan saya mendapat manfaat dari setiap pembelian produk Shaklee ni.


Hubungi saya Eizan.
call/sms/wasap : 013-467 4773
atau add fb saya: https://www.facebook.com/eizanadzannorizan.razali
atau jom Klik Like fan page saya: https://www.facebook.com/pages/DMYA-supplement-House/148698705337615?ref=hl

No comments:

Post a Comment