Friday 25 October 2013

BISNES ONLINE BAGI IBU2 YANG BEKERJA

Assalamualaikum...

Saya ingin berkongsi dengan semua ibu2 di luar sana samada yang bekerja atau surirumah tentang kebaikkan menjadi ahli keluarga Shaklee.

Saya bekerja sebagai seorang tenaga pengajar di sebuah institute di Pulau Pinang. Saya mula terlibat dengan Shaklee sejak 2 tahun yang lalu. Pada mulanya saya hanya menggunakan Shaklee hanya untuk diri sendiri saja. Tu pun mengambil masa yang lama untuk saya betul2 serius menggunakannya. Produk pertama yang saya gunakan adalah  ESP .

Seterusnya saya menggunakan SET BERPANTANG SHAKLEE. Saya dapat merasai sendiri keistimewaannya dan sejak dari itu saya mula menggunakan produk Shaklee untuk seisi keluarga saya. Saya mengambil masa yang agak lama untuk memulakan bisnes online Shaklee ini sebab saya ingin betul2 yakin dengannya.

Saya mula yakin untuk menjalankan bisnes Shaklee secara online selepas mendapat galakkan dan semangat dari Upline saya serta sokongan suami saya mula fokus dengan kerjaya baru saya ini. Apa yang paling menarik perhatian adalah hala tuju group bisnes yang saya diperkenalkan iaitu Enermax dan Nana's mommy group yang menjalankan bisnes  vitamin kesihatan secara online.
Walaupun sibuk dengan kerja serta 2 orang anak kecil yang sedang membesar dan aktif alhamdulillah saya masih mampu untuk melakukannya.

Dengan hanya CASH BONUS 2 angka pada bulan pertama, saya meneruskannya tanpa patah semangat dan sekarang saya mampu tersenyum dengan hasil usaha saya. Walaupun masih belum layak untuk memegang tttle dalam Shaklee tapi saya yakin dengan rezeki ALLAH bahawa suatu hari nanti saya akan capai matlamat saya ini berkat sokongan dan dorongan dari suami tersayang.

Secara peribadi saya boleh katakan yang bisnes online bersama Shaklee adaah satu perkara yang paling baik pernah berlaku dalam hidup saya walaupun sebelum ni saya telah banyak diajak untuk menyertai bisnez lain tetapi saya tiadk pernah berminat untuk menerima ajakan tersebut. Mungkin dah tersurat rezeki saya bersama SHAKLEE.. Bukan saja mendapat side income yang mengujakan tetapi juga pengisian rohani dan jasmani yang tidak mungkin dapat di tempat lain.

Oleh sebab itu saya menyeru kepada semua ibu-ibu atau surirumah untuk turut serta dalam menjalankan isnes online bersama Shaklee kerana banyak manfaat yang diperolehi terutama sekali ilmu bagaimana menjalankan rangkaian bisnes online. Apa yang paling penting adalah semangat dan motivasi diri untuk memajukan diri samada dari segi taraf hidup atau kesihatan. Pucuk pangkalnya adalah dari diri kita sendiri. Yakin dengan rezeki ALLAH serta berdoa semoga segala urusan dipermudahkanNYA.

Kita tak perlu takut untuk memulakan bisnes walaupun sekecil2 bisnes kerana Syed Mokhtar Al-Bukhari juga bermula dengan bisnes yang kecil. Dengan Shaklee kita hanya perlu belajar bagaimana untuk menjalankan perniagaan online kerana perkara lain telah tersedia..MENTOR..MODUL..PRODUK.

Anda ingin bersama-sama saya?  Risau sebab tak ada modal? Jangan risau! TIADA YURAN yang tinggi, semuanya hanya pada mampu milik.

Jom sertai saya dan group Enermax.
Hubungi saya Eizan di talian 013-467 4773 call/sms/wasap..


Saya sedia membantu anda.


Kita hidup perlu untuk memberi, dan untuk memberi kita perlu ada sesuatu untuk diberi!

No comments:

Post a Comment