Thursday 24 October 2013

TESTIMONI SET PANTANG SHAKLEE

TESTIMONI SET PANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum...

Bagi ibu-ibu yang sedang menunggu kelahiran mesti terkeliru dalam memilih set berpantang terbaik yang akan menemani sepanjang tempoh berpantang kan?
Pelbagai set pantang yang terdapat dipasaran yang menawarkan berbagai keistimewaan tersendiri

Tapi bagi saya, set berpantang yang terbaik setakat ini yang saya pernah cuba dan mendapat feedback positif dari ramai pengguna adalah set pantang Shaklee.

Kenapa saya sangat2 mengesyorkan set pantang Shaklee ni?

Yang paling utamanya adalah kerana ianya SELAMAT DAN UNIK!

SELAMAT - sebab ianya adalah vitamin yang sesuai diambil walaupun anak  disahkan mengidap jaundis.

SELAMAT - sebab boleh terus diambil oleh ibu selepas 2 jam melahirkan anak.

SELAMAT - boleh terus diambil oleh ibu-ibu yang bersalin secara normal atau pembendahan.

UNIK - sebab dalam set berpantang Shaklee ada zinc complex yang mana komponen ikan haruan yang terdapat di dalamnya akan membantu mempercepatkan proses baik luka samada pembedahan atau normal.

EXTRA BONUS - ESP yang terdapat dalam set ni membantu menghasilkan susu yang meriah dan pekat untuk si manja anda.

Bagi ibu-ibu yang tidak suka mengambil jamu, maka set pantang Shaklee amat sesuai untuk diamalkan.


Di sini saya sertakan beberapa testimoni pengguna yang berpuas hati dengan set pantang Shaklee ni

                
TESTIMONI 1:
                   TESTIMONI 2:
 

 
 
 
 
 
HARGA SET BERPANTANG SHAKLEE!!!
 
 
 
Bila sebut je tentang harga mesti ramai yang berkira-kira untuk mendapatkannya kan? Jangan risau tentang bajet..Hubungi saya untuk mendapatkan harga yang amat istimewa.
 
 
 
call/sms/wasap : 013-467 4773 ( Eizan )
 
saya sedia membantu anda semua..apa yang terbaik dan termampu saya lakukan insyaAllah tidak akan menghampakan ibu-ibu semua.
 
KONSULTANSI juga kan diberikan sepanjang pengambilan dan secara berterusan.


No comments:

Post a Comment