Friday 17 January 2014

Hilang tongkat dengan Set Sendi Shaklee

Hilang tongkat dengan Set Sakit Sendi Shaklee
Tiada yang lebih bermakna selain dari dapat membantu orang2 di luar sana menjaga kesihatan. Terbaru, saya sangat2 gembira dan terharu bila ada seorang kawan merangkap custemer memberitahu perasaan gembiranya apabila sakit2 sendi lututnya sudah semakin beransur pulih, walaupun tidak sempurna sepenuhnya. Sebelum ni beliau selalu memberitahu terlalu susah untuk berjalan dalam jarak yang jauh, kalau terpaksa beliau akan berhenti beberapa kali sebelum sampai ke destinasi. Beliau juga terpaksa berjalan dengan bantuan tongkat. Hendak naik tangga lagi rumit. Termengah2...Beliau meminta agar saya mengesyorkan supplement yang sesuai untuk masalahnya. Untuk custemer ni saya telah mencadangkan beliau menggambil set sendi iaitu Advanced Joint Health Tablet (AJHT) dan Omega Guard. Alhamdulillah hampir sebulan beliau menggamalkannya kini beliau sudah dapat kembali tongkat asalnya yang telah hilang. Alhamdulillah syukur.. 

Hilang tongkat dengan Set Sendi Shaklee


Untuk keterangan lanjut mengenai produk serta pembelian boleh hubungi saya. Konsultansi pengambilan akan diberikan dengan setiap pembelian dari saya sahaja.

Call/Sms/Whatsapp: 013-467 4773 ( Eizan )
FB: Eizan Adzan
Fanpage: D'MYA supplement House

No comments:

Post a Comment